Friday 14 October 2011

BOLA :]

Hadoyy ! Touh jea ayat aku bila TERENGGANU mula mendapat 1 mata :[ Sedihh , memang sedihh lahh kenn ! Walaupun KELANTAN bukann tempat ak , tapi ak masih sokong dorang :] Sumpah nak nanges aku doe :] Memang hotakk lahh :/ Dah lahh kita orang lepak katt rumah mak cik aku . Memang ---> Terbaikk :] Perut sentiasa kenyang dengan makanan yang dihidang kenn :] Hhaa :] Tak pea lahh weyhh ;] Tahun nie , tahun kau . Tahun depan , tahun aku :] Jangan harap lahh weyh :] Kau bole blahh dari tempat gua :] Kesahh pulakk aku ! Penyokong KELANTAN ! Korang jangan putus asa lahh . Korang just tetap dengan KELANTAN korang jea lahh :] Aku taw korang bolee punya :] Just ---> DO THE BEST <--- Okehh ! Hee -.- Kesahh pulakk aku :] Btw , okehh . Touh jea ... Btw , taniah lahh weyh :/ Kau menang kenn :-( Grrr ~

No comments:

Post a Comment